Mijn eigen Colorado Craft uitdaging nr. 2 / My own Colorado Craft Challenge no. 2- "So Sweet Slimeline" clear stamp set - (for English scroll down)

Ga jij ook meedoen met mijn uitdaging, / will you play along with my challenge

                                Uitdaging nr. 2 -  "So Sweet Slimeline" clear stempel set 

Nou, als je nog niet bekend bent met de uitdaging die ik voor mezelf heb bedacht, neem dan eens een kijkje bij mijn eerdere berichtjes met dit onderwerp hier op mijn blog en mijn eerste uitwerking van 14 en 12 maart 2023.

(klik rechts op deze website op "labels" en op "#thecoloradocraftjourney" en je ziet al mijn projecten die ik voor deze uitdaging heb gemaakt) 


Hier is mijn tweede poging van mijn eigen uitdaging. Ik heb deze kaartjes al een tijdje geleden gemaakt, maar hier op mijn blog wil ik vanaf de eerste kaart beginnen voordat ik verder ga met mijn allernieuwste projecten.

Ik kan me nog herinneren dat ik een kijkje nam naar al mijn stempels en deze sprong er echt tussen uit. Ik hou van chocolade en deze muisjes maken me gewoon blij. Dus deze set wat een makkelijke beslissing voor mij. Ik moet zeggen de felle kleurtjes geven me een glimlach en de bonbon in papier brengen me in gedachte terug naar de grote blikken met snoep van “Quality Street” in mijn jeugd, ken je deze? 

Liefs, Leintje*  

 💗



Challenge no. 2 -  "So Sweet Slimeline" clear stamp set 

Well if you don’t know about my own challenge yet, take a look at my earlier posts here on my blog about this subject on the 14th of March 2023 and the challenge no. 01  on the 12th of March 2023.

(click on the right of this website on "labels" and on "#thecoloradocraftjourney" and you will see all my projects I made for this challenge) 

Here is my second attempt of my own challenge. I made these cards already some time ago, but here on my blog I wanted to repeat the first cards before I continue with my newest projects.

I remember that I was taking a look at all of my stamps and this one just popped out. I love the cholates  and these mouses really make me happy. So this set was an easy choice for me. I have to say the bright colours make me smile and the bonbon in a paper makes me think about those big cans of candy from my childhood of “Quality Street”, do you know these? 

Love, Leintje*  

 💗

 


Comments

Popular posts from this blog

Challenge YOUrself #28: This One's for the Girls!

Dutch Card Lovers Challenge #252

Mijn uitwerking / my card for the "4-Season challenge #68, Sketch"