Mijn eigen Colorado Craft uitdaging nr. 3 / My own Colorado Craft Challenge no. 3- "Wanna Have Fun Mini" clear stamp set - (for English scroll down)

 Ga jij ook meedoen met mijn uitdaging, / will you play along with my challenge

(klik rechts op deze website op "labels" en op "#thecoloradocraftjourney" en je ziet al mijn projecten die ik voor deze uitdaging heb gemaakt)  


(click on the right of this website on "labels" and on "#thecoloradocraftjourney" and you will see all my projects I made for this challenge) 

                                Uitdaging nr. 3 -  "Wanna Have Fun Mini" clear stempel set 


Is dit niet de liefste eekhoorn die je ooit hebt gezien. Ik woon dicht bij het bos en ik zie veel eekhoorns die me elke keer weer laten glimlachen. Die stempel is zo schattig dat ik hem gewoon moest hebben. Hij kan ook makkelijk met andere stempels gecombineerd worden en dat ga ik binnenkort ook doen. Het staat al een tijdje op ’n wensenlijstje om al deze mooie stempels eens met elkaar te gaan mixen.

 

In ieder geval, met deze stempel heb ik snel een label gemaakt, de zon met een stencil op de achtergrond gezet omdat ik zo van goud hou. En de grasrand heb ik ook met een stencil gedaan, volgende keer zal ik meer verschillende kleuren gebruiken om het er meer uit te laten springen. Deze tekst is geweldig. De eekhoorn heb ik met mijn promarkers ingekleurd en ik hou altijd van kleine witte accenten die ik met een witte gel pen heb aangebracht. Een super snel label en gemakkelijk te maken, maar met een glimlach als resultaat. Een simpel label wat een glimlach en blijdschap brengt, daar draait het toch allemaal om.

 

Bedankt voor je bezoekje hier en “have a squirrels fun day”. 

Liefs, Leintje*  

 💗




                                Challenge no. 3 - 
"Wanna Have Fun Mini" clear stamp set 

Isn’t this the sweetest squirrel you’ve ever seen. I live close by the forest and I see a lot of squirrels that makes me smile all the time, so this stamp was so adorable to me that I just needed it in my collection. It can be mixed easily with all the other stamps, what I soon will do. Mixing all these stamps together is on my to do list for a while.   

 

Anyway, with this stamp I’ve made a fast tag-project, stencilled a sun on the back for I love gold. And stencilled a green grass border, which I next time will do with more different shades to make it pop-up more. This text is just the best. And this squirrel was coloured with promarkers and I always like to make little accents with a white gel pen. So a super-fast and easy tag to make, but it will results in smile. Just a simple tag can achieve a smile and happiness that is what its all about.

 

Thanks for your visit over here and have a squirrels fun day! 

Love, Leintje*  

 💗


Comments

Popular posts from this blog

Challenge YOUrself #28: This One's for the Girls!

Dutch Card Lovers Challenge #252

Mijn uitwerking / my card for the "4-Season challenge #68, Sketch"