Mijn eigen Colorado Craft uitdaging nr. 5 / My own Colorado Craft Challenge no. 5- "Flurries of Fun" clear stamp set - (for English scroll down)

 Ga jij ook meedoen met mijn uitdaging, / will you play along with my challenge

(klik rechts op deze website op "labels" en op "#thecoloradocraftjourney" en je ziet al mijn projecten die ik voor deze uitdaging heb gemaakt)  

(click on the right of this website on "labels" and on "#thecoloradocraftjourney" and you will see all my projects I made for this challenge)    

                                Uitdaging nr. 5 -  "Flurries of Fun" clear stempel set 



Ik heb deze kaart gemaakt met een stans van “Studio Light”. Deze heb ik gekocht bij: Assortiment - Noor & Zo Hobby webshop (noorenzo.com) het een oude, maar ze hebben nog meer perfecte basis stansen (ook met blisters) die zijn fantastisch. Deze is een van mijn favoriete basis stansen. Met deze stans kan je heel snel en gemakkelijk een schutkaart maken, een geweldig resultaat in een paar minuten.



Dit gouden karton is ook geweldig. Ik heb het gekocht op een groot formaat vel bij een verf winkel in de stad waar ik vandaan kom. Het is moeilijk om goud karton te vinden wat goed samengaat met mijn stansmachine, dus ik was extra blij dat het met dit karton goed ging en dat het sterk genoeg is om kaarten te maken. Vind jij het ook zo moeilijk om goud of zilver karton te vinden en gebruik je het veel? Ik hou ervan en ik vind het leuk dat het mij kaarten een extra uitstraling met klasse geeft.

En heb je deze stempels van Colorado Stamps goed bekeken, de sneeuwpop is een sneeuwkonijn! Ik hou van konijnen en een sneeuwkonijn brengt me een glimlach, hoe geweldig is dat als detail op deze kaart. Een beetje raar misschien om deze kaart hier in maart te laten zien, maar ik moet gedurende het jaar meer kerst- en winterkaarten maken anders raak ik gestrest in de winter om alles op tijd klaar te hebben. Dus dat is de reden waarom ik zelfs kerst- en winterkaarten maak gedurende de rest van het jaar.  We wetene het allemaal, maar vorig jaar kwam ik toch in de problemen om alles op tijd af te hebben.

En ooohh, zie je mijn schutmateriaal! Dit is zo mooi, het zijn “ice crystals” van “viva décor” die ik vorig jaar op de KreaDoe heb gekocht. Ik gebruik ze veel. 

Liefs, Leintje*  

 💗



Challenge no. 5 - "Flurries of Fun" clear stamp set 

I made this card with a die from “Studio Light”. This one I bought at Assortiment - Noor & Zo Hobby webshop (noorenzo.com) it’s an old one, but they have many more perfect basics dies (also with blisters) which are so fantastic.  This one, is one of my favourite basics. With this die you can make a shaker card really fast and easy with a fabulous result in a few minutes.  

This golden cardstock is also amazing. I bought it as a huge size of paper at the painters store in my hometown. Golden cardstock which works just fine with my cutting machines is hard to find, so I was extra happy when this one turned out to be gentle with my machines and strong enough for cards. Do you find it hard to find gold or silver cardstock and do you use it a lot? For me, I love it and I like that it makes my cards an extra classy look.

Did you see the stamps can Colorado Stamps, the snowman is a snow bunny! I love bunnies, so a snow bunny makes me smile and how amazing is that as a little detail to this card. A bit strange to share something like this in March, but I have to make more Christmas and Winter cards during the rest of the year otherwise I will get stressed out in the winter to get everything ready in time. So that is the reason why I make even Christmas and winter themed cards during the rest of the year. We all know it, but last year I was in trouble to get everything ready in time.

And oohhh, do you see my shaker material! This is so cool, it are ice crystals by viva décor which I bought last year at the KreaDoe. I use them a lot

Love, Leintje*  

 💗





 

Comments

Popular posts from this blog

Challenge YOUrself #28: This One's for the Girls!

Dutch Card Lovers Challenge #252

Mijn uitwerking / my card for the "4-Season challenge #68, Sketch"