Mijn eigen Colorado Craft uitdaging nr. 1 / My own Colorado Craft Challenge no. 1 - "Four leaf clover hamster" clear stamp set - (for English scroll down)

Ga jij ook meedoen met mijn uitdaging, / will you play along with my challenge


Oohh ik hou zoveel van mijn Colorado Craft Company stempels, speciaal die van Anita Jeram. Ik ben een echte verzamelaar van deze stempels, maar doordat ik een druk werkschema heb en de normale huishoudelijke taken en ook nog tijd wil spenderen met mijn man, familie en vrienden, heb ik niet altijd veel tijd om met mijn stempels aan de slag te gaan. Je weet waarschijnlijk precies wat ik bedoel, leven kan zo druk zijn. Maar dat gaat nu veranderen.

 

Vorig jaar bekeek ik mijn stempels samen met een creatieve vriendin en we zagen dat veel stempels nog nieuw en ongebruikt waren. Nou, ik kan je vertellen het is niet omdat ik niet van deze stempels hou. Het gaat erom da tik niet genoeg tijd heb vrijgemaakt om creatief met deze stempels te zijn. 


Dus ik ben met mezelf een uitdaging aangegaan om elke stempel set, een voor een te gaan gebruiken en er iets moois mee te gaan maken zoals een kaart of een tag. Vorig jaar ben ik begonnen met dit idee en dat was de eerste stap naar meer tijd vrijmaken om creatief te zijn met deze geweldig mooie stempels. Nu ga ik deze reis ook hier op blogspot delen, maar mijn eerste vijf uitdagingen heb ik al eerder op instagram laten zien. Omdat ik deze uitdaging hier ook compleet wil laten zien, herhaal ik die projecten eerst en daarna ga ik hier en op instagram verder met de nieuwste uitdaging nr. 6.

 

Uitdaging nr. 1 -  "Four leaf clover hamster" clear stempel set

Eerst heb ik de “four leaf clover hamster” clear stempel set from Colorado Craft Company ingekleurd met mijn promarkers stiften en toen deze kaart gemaakt. Gewoon een simpele kaart met een achtergrond gemaakt met een stencil, samen met een zilveren rand springen deze lieve hamsters er uit.  

Liefs, Leintje*  

 ðŸ’—

Doe jij ook mee

Als je ook Colorado Craft Company stempels hebt en je wilt ook meedoen, dan ben je van harte welkom om mee te doen met deze uitdaging. Geen druk of stress, gewoon wanneer je tijd vrij kan maken om creatief te zijn. Kies een set naar eigen keuze uit, maak er een project mee, en deel het. 

Ik deel al mijn projecten hier en op instagram ( op insta met 

#thecoloradocraftjourney

Zorg dat je me tagt, zodat ik je kan vinden of laat het me weten – ik ben benieuwd wat jij gaat maken!




                                                                          
 ðŸ’—

 

Ohh I just love my  Colorado Craft Company stamps zo much, especially those from Anita Jeram. I am a true collector of these stamps, but due to my busy work schedule and taking care of all the normal house task and spending time with my husband, family and friends I just don’t always have a lot of time to play with them. You probably  know exactly what I am talking about, life can be so busy. But that is going to change.

 


Last year I was looking through my stamps together with a crafty friend of mine and we saw that a lot of stamps where still brand new and unused. Well, I can sure tell you it’s not that I don’t love those stamps. It’s about the fact that I did not make time enough to play with them.

 

So I challenged myself to use each stamp set, just one by one and to make something beautiful with it like a card or tag. Last year I’ve started with this idea and this was my first step in making more time to craft with these amazingly beautiful stamps. Now I am going to share this journey here on Blogspot too, but my first five challenges are already on my Instagram. To make my challenge here complete, I will repeat those projects over here and with project no. 6 there will come a brand new item.

 



Challenge no. 1 -  "Four leaf clover hamster" clear stamp set 

First I started to color my “four leaf clover hamster” clear stamp set from Colorado Craft Company with my promarkers and made this card. Just a simple card with a stenciled background and a silver lining makes these cute hamsters just pop-out.

Love, Leintje*  

 ðŸ’—

Will you play along

If you have Colorado Craft Company stamps too and you like to play along , you are so welcome to join me in this special journey. No pressure or stress, when you find time to craft just grab the first set of your choice to play along, make a project with it and share it.

I share all my items here and on Instagram with the #thecoloradocraftjourney

Make sure you tag me, so I can find you or let me know – I am curious what you will make!


Comments

Popular posts from this blog

Challenge YOUrself #28: This One's for the Girls!

Dutch Card Lovers Challenge #252

Mijn uitwerking / my card for the "4-Season challenge #68, Sketch"