Vrolijke zonnebloem kaart / Happy Sunflower card (for English scroll down)




Vrolijke zonnebloem kaart

Ik hou gewoon van zonnebloemen, ze herinneren met aan Van Gogh en brengen me een glimlach. De Colorado Craft stamp met het konijn van de tuin collectie brengt met terug in gedachten naar de vorige zomer waarbij ik in het midden van een zonnebloemveld stond. Oh dat gevoel was geweldig en de foto’s stralend. Nu ik hier aan denk, ik moet deze foto’s echt snel gaan scrapbooken. Maar zoals altijd, veel ideeën en weinig tijd. 

 


De zonnebloem stempels van Lawn Fawn zijn geweldig. Ik had ze al klaarliggen in mijn hobbykamer, gekleurd en uitgesneden, wachtend voor een nieuwe project en dit is het project! Zo enthousiast om ze allemaal samen te zetten, net als een veld vol bloemen. Een achtergrond met wolken in zomerse kleuren, veel zonnebloemen, het konijn en de tekst stempel en deze “slime” kaart was klaar. Het kwam allemaal heel snel uit m’n handen, maar dat komt omdat het al gekleurd en uitgesneden was, klaar om te gebruiken. 


Colorado Craft Stamps by Anita Jeram “Veg Out”

Lawn Fawn “our friendship grows”

Mama Elephant text stamp


Een van de beste plekken in de wereld (ja, ik weet het, ik heb veel beste plekken op m’n lijstje), is voor mij Arles in Frankrijk. Dit was voor een korte tijd de woonplaats van Van Gogh en er zijn hier veel dingen gebeurd. Maar bovenal zijn er in dit gebied werkelijk prachtige schilderijen gemaakt. Ik ben er meerdere keren geweest, ik had zelfs een etentje in het gele restaurant wat ooit geschilderd is door de bekende Van Gogh (Caf;e Terrace at Night, 1888).



Oh, Ik hou er toch zo van om door een gebied te lopen wat geschilderd is, dat vind ik zo bijzonder. Daar wandelen is magisch. En op de een of andere manier komen deze kostbare momenten terug in mijn gedachten als ik deze zonnebloem stempels zie. Het is Van Gogh, het zijn de plekken waar hij geleefd heeft en die wij samen bezocht hebben, het zijn de fantastische momenten die ik met mijn lief daar heb gehad en die ik altijd meeneem in mijn hart. 





Fijne dag & bedankt voor je bezoekje hier.

 

 Liefs, Leintje*  

 💗

_  _ _ 




Happy Sunflower card


I just love sunflowers, they remind me of Van Gogh and they always make me smile. The Colorado Craft stamp   with the bunny of the gardening collection brings my mind back to last summer when I was in the middle of a field full of sunflowers. Oh that feeling was wonderfull and those photo’s are so bright. Now I think about this, I need to scrapbook these photo’s soon. But as always, many ideas and so little time. 



The sunflower Lawn Fawn stamp is awesome. I just had them already cut and coloured in my craft room waiting for a new project and this was it! So excited to get them all together like a field full of flowers. A cloudy background with summer breath colours, many sunflowers, my bunny and this text stamp and this slime card was ready. It all came out of my hands so fast, but that is when you have coloured and cut out stamp images ready to go. 


Colorado Craft Stamps by Anita Jeram “Veg Out”

Lawn Fawn “our friendship grows”

Mama Elephant text stamp


One of the best places in the world (yes,I know - I have many on my list of best places) is for me Arles in France. It was for just a short time the place where Van Gogh lived and many things happened over there. But most of all, fabulous paintings were made in this area. I went there several times, had even a dinner at the yellow restaurant which once was painted by the famous Van Gogh (Café Terrace at Night , 1888). 



Oh, how I like it when I can walk through the painted aera itself, that always gives me a special feeling inside. Walking over there is just magical. And somehow all these precious moments are on my mind when I see the sunflower stamps. It’s Van Gogh, it’s the places he lived that we visited and where I together with my hubby had our own fantastic moments in time that will always be inside my heart. 




Have a good day & thanks for your visit here.

 

 Love, Leintje*  

 💗

_  _ _ 


 

Comments

Popular posts from this blog

Mijn uitwerking / my card for the "4-Season challenge #68, Sketch"

The Altered Alice Challenge Hearts!

Mijn eigen Colorado Craft uitdaging nr. 8 / My own Colorado Craft Challenge no. 8 "Gardening clear stamp set - (for English scroll down)