Mijn uitwerking / my card for the "4-Season challenge #68, Sketch"

 


Hier is mijn kaart voor de "4-Season Swap Challenge "nummer 68, waarbij het basis idee is gebaseerd op de sketch. Super om mee te doen, kon ik gelijk de leuke stempels en stansen van de nieuwste Sweet Stories van Studio Light gebruiken. Deze zeemeermin met kwal en schelp vind ik zo ontzettend leuk. Had jij ze al gezien? Vast wel, want op instagram zie ik ze overal voorbij komen. Om de kwal nog meer allure te geven, heb ik deze ingesmeerd met glossy accents en er zelfs nog wat super fijne glitter in gestrooid. Overigens heb ik dat ook gedaan met het takje en de koraal, dat wordt er nog schattiger van terwijl het bij de kwal een meer glibberig effect geeft. Zulke kleine details maken een kaart vaak juist extra leuk.

Een tijdje geleden was ik samen met Elize (kijk eens op haar insta, zoveel moois te zien en ook zoveel om inspiratie op te doen)  naar de opening van Create a Smile ook zo'n ontzettend leuk merk en een toffe winkel met workshopruimte in Duisburg - Duitsland. Echt de moeite waard om langs te gaan, mocht je in de buurt zijn of gewoon een leuk weekendje weg willen plannen. Ik ga daar zeker nog wel een workshop in de toekomst volgen. Daar kwamen we twee Nederlandse dames tegen van het 4- season challenge team, Colien en Daan  - en zo kwam ik dan weer terecht op deze blog met sketch. Overigens bestaat het 4-season challenge team uit 3 personen, maar Nelly heb ik niet ontmoet die dag. Ik kende deze challenge nog niet, maar nu trok het mijn aandacht. Hoe het werkt en wat de regels zijn staat allemaal op de blog, meedoen is heel eenvoudig. 

Wat een sketch voor mij extra leuk maakt, is dat je enthousiast wordt om aan de slag te gaan en dat iedereen met dezelfde sketch zoveel verschillende mooie kaarten maakt. Maar ook dat je even niet hoeft na te denken wat de basis gaat worden en de focus veel meer ligt op de keuzes van materiaal en stempels enz. En soms is een kaartmodel ook zo leuk dat je hem vaker gaat gebruiken als basis en dat vanuit daar nog veel meer creatieve ideeën ontstaan. Ach, ik vind het gewoon super leuk en handig, jij misschien ook wel. 


Liefs, Leintje*  

 💗


Here is my card for the "4-Season Swap Challenge "nummer 68, the basic for this idea is based on the sketch. Super to play along, and I could right away use my fun stamps and sies form the newest release of the Sweet Stories from Studio Light. I think this mermaid with jellyfish and shell is so much fun. Did you already see them? I guess so, for you see these everywhere on instagram. To give the jellyfish more allure, I covered it with glossy accents and even sprinkled in it some super fine glitter. By the way, I also did that with the twig and coral, which makes it even cuter while the jellyfish has a more jelly effect. Such small details make a card often extra cute.

A while ago I went together with Elize (take a look on her insta, so much beauty over there and also so much inspiration) to the opening of Create a Smile also such a stunning brand with an amazing shop and workshop space in Duisburg - Duitsland. Really worth to take a visit over there, in case you are in the neighbourhood or planning for a nice weekend trip. For sure I will follow a workshop over there in the future. We met two dutch ladies over there from the 4- season challenge team, Colien en Daan  and that is how I found this blog with the sketch. Moreover het 4-season challenge consists 3 persons, but Nelly I didn's met that day. I did not know this challenge blog before, but now it had my attention. How it works and all the rules are metioned on the blog itself, playing along is really easy. 

Extra fun about a sketch is for me the enthusiasm to play with it and that everyone is making so many different cards with the same sketch. But also the fact that you don't have to think a lot about the basic, the focus goes more out to the choices of materials and stamps etc. And sometimes a card model is so much fun that you will use it more often  and from that point more creative ideas will follow. Ah, I just think its super fun and handy, you might think the same. 


Love, Leintje*  

 💗

Comments

  1. Wat een vrolijk kaartje is het geworden, mooi met die stempeltjes en 'shiny' aspecten. Leuk dat je ons blog gevonden hebt en ook meteen meedoet met deze uitdaging. Dus heel erg bedankt voor je deelname aan onze sketch-challenge op het 4 Season blog. En hopelijk zien we je vaker terug, dat zou tof zijn!
    grtz Colien

    ReplyDelete
    Replies
    1. dankjewel voor je reactie - ik ga zeker vaker meedoen! liefs Marjolein

      Delete
  2. Wat een prachtige uitvoering van onze sketch.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 4-SCB.

    Groetjes Nelly (DT4-SCB)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Nelly, het was super leuk om mee te doen en ik ga zeker vaker meedoen. liefs, Marjolein

      Delete
  3. Wat een 'schitterend' kaartje is het geworden! Superleuk dat we je ontmoet hebben in Duisburg en ook heel leuk dat je onze blog en challenge hebt weten te vinden. Of we binnenkort weer n sketch doen kan ik nog niet zeggen :) Bedankt voor je deelname , groetjes Danielle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh het is iedere keer weer wat anders, dat wist ik niet. Maar nu zag ik de kleurencombi voorbijkomen dus ik ga zeker weer ermee aan de slag. Echt een super leuke blog van jullie!

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Challenge YOUrself #28: This One's for the Girls!

Dutch Card Lovers Challenge #252