Mijn eigen Colorado Craft uitdaging nr. 7 / My own Colorado Craft Challenge no. 7 "Stargazers" clear stamp set - (for English scroll down)




  Ga jij ook meedoen met mijn uitdaging, / will you play along with my challenge 

(klik rechts op deze website op "labels" en op "#thecoloradocraftjourney" en je ziet al mijn projecten die ik voor deze uitdaging heb gemaakt)   

(click on the right of this website on "labels" and on "#thecoloradocraftjourney" and you will see all my projects I made for this challenge) 


"Look at the STARS look
how they SHINE for you"



Uitdaging nr. 7 -  "Stargazers" clear stempel set 

Ik loop nog steeds door al mijn Colorado Craft stempels heen en deze trok mijn aandacht. Ik moest er iets mee maken en dat zou ook tijd worden, want ik heb hem al eventjes. 

Hoog op mijn wensenlijst staat het Noorderlicht, op de een of andere manier heb ik nog steeds geen tijd vrij gemaakt om het te zien. Dus ik moet echt gaan uitzoeken waar en wanneer ik dat kan zien. Ik droom van een hotelkamer met een glazen dak boven het bed, zodat je het de hele nacht kan zien. Ooit ergens op internet zo'n mooi plaatje gezien hiervan, dat dit toch echt het ultieme doel is. Hopelijk komt dit of volgend jaar mijn droom uit, als je tips voor me hebt, hoor ik het graag. Terug naar deze stempelset, toen ik deze stempels zag - met deze leuke beren - wist ik dat ze naar het Noorderlicht moesten kijken!

Hiervoor heb ik een zwart stuk kaartkarton gebruikt als achtergrond en die geverfd met "Candence paint" om het Nooderlicht na te maken. Eigenlijk is deze verf geschikt voor glas, maar als je het op papier gebruikt heeft het een geweldig glanseffect, waar ik echt van hou en wat uitermate geschikt is voor dit doel. Ik heb gewoon een kwast gepakt en wat kleuren en begon met verven zonder er teveel bij na te denken. Gewoon een beetje op gevoel.

Ik hou altijd veel van glanzend & glitters, en deze verf is gewoon prachtig. Ik ben blij dat ik er zoveel kleurtjes van heb, dus meer kaarten hiermee zullen volgen. Ik heb wat sterren etc. gespetterd met al mijn andere inkt/verf, zie daarvoor de foto met materialen, en mijn sterrennacht was klaar.

Dankjewel voor je bezoek hier, ik hoop dat je het leuk vond.

Geniet van je dag!


Liefs, Leintje*  

 💗


all the glimmers I've used


Challenge no. 7 - "Stargazers" clear stamp set 



I am still going through all my Colorado Craft stamps and this one just took my attention. I had to make something with it, it's about time for I had this stamp already for a while.

High on my wishlist is to see the Northern lights, somehow I still didn't make time to go and see it. So I have to check out when and where I can see it. I dream of a hotel room with a glass roof above the bed, so you can watch all night. I saw a photo of this on the internet, so that's the ultime goal. Hopefully this or next year my dream will come true, if you have tips for me, please inform me. Back to this stamp set again, when I saw these stamps - of these cute bears - I knew they needed to look at the Northern lights!

For this I just used a black cardstock background and painted the northern lights colors with "Candence paint", which is glass paint, but if you use it on paper it has this amazing glitter effect which I truly love and which is just perfect for this aim. I just got a brush and picked some colors and started the painting without thinking to much. just on intuition.

I always love glimmers & glitters a lot, and this paint is just stunning. I am so happy that I own many colors, so more cards herewith will follow. I splatter some more stars etc. with al my other inkt/paints on the photo and there it is, my starry night was ready.

Thank you for your visit here, I hope you liked it. 

Enjoy your day!

Love, Leintje*  

 💗

Comments

Popular posts from this blog

Challenge YOUrself #28: This One's for the Girls!

Dutch Card Lovers Challenge #252

Mijn uitwerking / my card for the "4-Season challenge #68, Sketch"