New embrodery project !

  (for English scroll down) /(para español desplácese hacia abajo) / (pour Français défiler vers le bas)

Ben je ook benieuwd wat ik nu weer ga maken? In een eerder post had ik een super mooie stansmal gebruikt voor een mini boekje, maar ik wilde eigenlijk deze stans ook gebruiken voor een nieuw borduur project. Dus daar werk ik nu met veel plezier aan!

Mijn andere jasje, het "bij project" is af, misschien dat ik er nog meer op de voorkant en de mouwen uiteindelijk ga borduren. Maar voor nu is de achterkant af, en voor nu ben ik heel blij dat ik hem fijn kan dragen. Ik kan er zo ontzettend blij van worden als ik hem kan dragen en ik lach als ik hem zie.




En nu ik die andere kan dragen is het dus tijd voor mijn volgende borduur project en ik heb er mega veel zin in! Wederom een spijkerjas, want ik had er nog een liggen. En ik ga deze mooie stans mal  (Spellbinders - Peony Celebration) van mijn miniboekje opnieuw gebruiken. Ik was er helemaal weg van toen ik hem eerder op de geweldige Creative World beurs zag (februari 2024). Hij is zo prachtig, dus hij kwam gelijk op mijn wensenlijstje. Op dit moment is er weer een nieuwe bloemencollectie uitgekomen, opnieuw weer zo prachtig met klaprozen. Echt de moeite waard om eventjes te bekijken.

Het is een hele uitdaging om er meer mee te doen dan werken met papier, maar ik ga het toch proberen.  Het patroon heb ik vergroot en overgenomen op de rug van m'n jasje en ik ga hem daar rechtstreeks op borduren. Omdat ik enorm van goud houd en deze stans ook prachtig met het gouden randje uitkomt (kijk maar eens naar het voorbeeld op de verpakking, ga ik dat ook op mijn jasje doen. 

Ik ben nu net begonnen, dus binnenkort volgt er een update met de voortgang van dit toffe project1

Bedankt voor je bezoekje, maak er een kleurrijke dag van!

Liefs, Leintje*  

 💗

- - -

Are you curious what I'm going to make next? In an earlier post I used a super stunning cutting die for a mini book, but I also wanted to use this pretty cutting die also for a new embroidery project. So that is what i've been playing with lately with a lot of fun!

My other jeansjacket, the "Bee project" is finished, maybe I will embroder more on the front and the sleeves eventually. But for now the back is finished, and for now I am so very happy to wear it. It makes me so very happy and smiling when I see it and wear it.

And now that I can wear the other one, it is time for my next embroidery project. I am really looking forward to it! Again a denim jacket, because I had another one lying around. I am going to use this beautiful cutting die (Spellbinders - Peony Celebration) again, which I also used for my mini book . I absolutely loved it when I saw it at the amazing Creative World fair (February 2024). It's so gorgeous, so it was on my wish list. At the moment a new flower collection has been released, again so beautiful this time with poppies. You just need to check it out.

It is quite a challenge to do more with my cutting dies than working with paper, but I am going to try it anyway.  I enlarged the pattern and copied it on the back of my jeans jacket and Iam going to embroider it directly on it. Because I love gold and this die also comes out beautifully with the gold edge (just look at the example on the packaging), I am going to do the same on my jeans jacket. 

I just started, so I will have an update on the progress of this cool project soon over here!

Thank you for visiting, make it a colorful day!

Love, Leintje*  

 💗

- - -

¿Tienes curiosidad por saber qué voy a hacer a continuación? En una publicación anterior utilicé un troquel de corte súper impresionante para un mini libro, pero también quería usar este bonito troquel de corte también para un nuevo proyecto de bordado. ¡Así que eso es con lo que he estado jugando últimamente con mucha diversión!

Mi otra chaqueta de jeans, el "Proyecto Abeja" está terminado, tal vez adorne más en la parte delantera y las mangas eventualmente. Pero por ahora la espalda está terminada, y por ahora estoy muy feliz de usarla. Me hace muy feliz y sonriente cuando lo veo y me lo pongo.

Y ahora que puedo usar el otro, es hora de mi próximo proyecto de bordado. ¡Tengo muchas ganas! De nuevo una chaqueta vaquera, porque tenía otra por ahí. Voy a volver a usar este hermoso troquel de corte (Spellbinders - Peony Celebration), que también usé para mi mini libro. Me encantó cuando lo vi en la increíble feria Creative World (febrero de 2024). Es tan hermoso, así que estaba en mi lista de deseos. En estos momentos se ha lanzado una nueva colección de flores, de nuevo tan bonita esta vez con amapolas. Solo tienes que comprobarlo.

Es todo un reto hacer más con mis troqueles de corte que trabajar con papel, pero voy a intentarlo de todos modos.  Agrandé el patrón y lo copié en la parte posterior de mi chaqueta y lo voy a bordar directamente sobre él. Como me encanta el oro y este troquel también sale muy bien con el borde dorado (solo mira el ejemplo en el empaque), voy a hacer lo mismo en mi chaqueta. 

Acabo de empezar, ¡así que pronto tendré una actualización sobre el progreso de este genial proyecto por aquí!

¡Gracias por visitarnos, que sea un día colorido!

Amar, Leintje*  

 💗

- - -

Êtes-vous curieux de savoir ce que je vais faire ensuite ? Dans un article précédent, j’ai utilisé une matrice de découpe super étonnante pour un mini livre, mais je voulais aussi utiliser cette jolie matrice de découpe pour un nouveau projet de broderie. C’est donc avec ça que j’ai joué ces derniers temps avec beaucoup de plaisir !

Mon autre veste en jean, le « Bee project » est terminé, peut-être que je vais en broder plus sur le devant et les manches éventuellement. Mais pour l’instant, le dos est terminé, et pour l’instant je suis tellement heureuse de le porter. Il me rend tellement heureuse et souriante quand je le vois et que je le porte.

Et maintenant que je peux porter l’autre, il est temps pour mon prochain projet de broderie. J’ai vraiment hâte d’y être ! Encore une veste en jean, parce que j’en avais une autre qui traînait. Je vais réutiliser cette belle matrice de découpe (Spellbinders - Peony Celebration), que j’ai également utilisée pour mon mini livre. J’ai absolument adoré quand je l’ai vu à l’incroyable salon Creative World (février 2024). C’est tellement magnifique, donc c’était sur ma liste de souhaits. En ce moment, une nouvelle collection de fleurs a été publiée, encore une fois si belle cette fois avec des coquelicots. Il vous suffit d’y jeter un coup d’œil.

C’est tout un défi de faire plus avec mes matrices de découpe qu’avec du papier, mais je vais quand même essayer.  J’ai agrandi le patron et l’ai copié au dos de ma veste et je vais le broder directement dessus. Parce que j’adore l’or et que ce dé sort aussi magnifiquement avec le bord doré (il suffit de regarder l’exemple sur l’emballage), je vais faire la même chose sur ma veste. 

Je viens de commencer, donc je vais bientôt faire le point sur l’avancement de ce projet cool ici !

Merci de votre visite, faites-en une journée haute en couleurs !

Amour , Leintje*  

 💗

- - -


Comments

Popular posts from this blog

The Altered Alice Challenge Hearts!

Mijn uitwerking / my card for the "4-Season challenge #68, Sketch"

Mijn eigen Colorado Craft uitdaging nr. 8 / My own Colorado Craft Challenge no. 8 "Gardening clear stamp set - (for English scroll down)