"Keep Calm and Carrot On" cards - (for English scroll down) / (para español desplácese hacia abajo)

"Keep Calm and Carrot On" kaartjes


Oohh Ik deed mee aan deze super leuke swap op instagram met een paar insta maatjes, iemand was zo aardig om deze leuke swap te organiseren. Hij begon begin dit jaar en in mijn kerstvakantie kon ik alles voorbereiden.


Ik heb altijd te weinig tijd om met mijn hobbyspulletjes aan de slag te gaan. Op de een of andere manier vliegt de tijd om en nieuwe stempels en stansen en andere hobbyspullen komen op de markt terwijl ik nog steeds aan de slag moet met de andere (oudere) spulletjes. Ik weet het, ik wil altijd aan alles meedoen en tijd is kostbaar dus ik kan gewoon niet alles doen wat ik wil. En naast knutselen heb ik zoveel andere leuke dingen om te doen. Hoe dan ook, ik moet echt meer tijd vrijmaken voor de dingen waar ik blij van word. Meer knutseltijd is echt noodzakelijk, maar ik denk dat velen van ons dit probleem kennen. Het is altijd te kort.



Deze zomer tuin set van Colorado Craft Stamps is zo leuk. Ik had al stempelafdrukjes gekleurd tijden een kampeertripje. Ik hou van kleuren en om daarmee een rust moment te creëren, dus ik kleur iedere dag. Om eerlijk te zijn, is dat iets wat ik van Kathy Rac op instagram heb geleerd tijden de kleur uitdagingen in het verleden, het maakt me blij om elke dag even te kleuren ook al is het maar voor 5 minuten. Kathy Rac inspireerde me daarmee en zij zegt ook altijd, al is het maar 5 minuten. Daarom heb ik een klein hoekje in de woonkamer met standaard wat kleurspullen. Ze staan klaar voor gebruik, ik heb geen grote volksverhuizing van mijn hobbykamer naar de woonkamer, ik kan gewoon plaatsnemen en iets pakken wat klaarligt en starten. Op deze manier kan ik altijd beneden zitten terwijl manlief voor de TV zit (in plaats van dat ik mezelf isoleer in mijn hobbykamer, wat geweldig is om te knutselen en voor een perfecte start van de zondagochtend, maar niet zo gezellig voor mijn lief gedurende de avonden). Maar dat is dus de reden waarom ik meestal een heleboel reeds gekleurde stempelafdrukjes klaar heb liggen in mijn hobbykamer. Ik moet ze alleen verzamelen en samenvoegen tot een kaart of iets anders. Dat maakt het aan de andere kant dan op dat moment wel weer snel om een kaartje te maken.

 


Deze kaartjes heb ik gemaakt voor deze swap en allemaal in dezelfde stijl, maar ze zijn allemaal naar verschillende swapmaatjes gegaan, dus dat vind ik leuk. Het kleuren deed ik in de camper aan het strand met een warme chocolademelk vorig jaar en ze waren klaar om te gebruiken. 



Ik wilde schutkaarten maken en dit kantenframe is zo lief. Op de achtergrond heb ik een hartstencil gebruikt, want ik ben gek op hartjes en kan er geen genoeg van krijgen.



 Ik hoop dat deze kaartjes een glimlach brengt, dat is altijd een van mijn bedoelingen bij het versturen van kaartjes.
Fijne dag & bedankt voor je bezoekje hier op mijn blog.  


Liefs, Leintje*  

 💗

_  _ _ 

 

"Keep Calm and Carrot On" cards


Oohh I played along with this super fun swap on Instagram with a couple of my insta buddies, someone was so kind to organize this fun Swap. It’s started at the beginning of this year and in my Christmas holiday I prepared everything.



I always run out of time with my goodies to play with them. Somehow time flies by so fast, and new stamps & dies and other craft products are out while I still need to play with others (the older ones). I know, I want to do everything all the time, but time is precious so I cannot possible do everything I want to. And besides crafting, I also have so many fun things I like to do. Anyhow, I need to make more time for the things that makes me happy. More crafting time is really necessary, but I think many of us has a problem with that. It’s just always to short.   



This Summer Garden Set of Colorado Craft Stamps is just so cute. I already colored a lot of these stamps during my camping trips. I love to color and have a moment of inner peace, so I try to color every day. To be honest, that is something I learned from Kathy Rac on Instagram during the coloring challenges in the past, it made me so happy to color everyday even when its only for 5 minutes. Kathy Rac inspired me and she always said "even when it's only 5 minutes". That is why I made a little corner in my living room with some coloring supplies ready. They are available over there and I don’t have to do a big move from my craft room to the living room, just take a seat and grab something that’s already over there and start. That way I can always sit downstairs while my hubby is in front of the television (instead of isolating my self in my craft room, which is lovely for crafting and perfect for a Sunday morning start but not that cozy for my love during the evenings). That is why most of times I have a lot of already coloured stamped items available in my craft room, I only need to gather them and finish them into a card or something else. That on the other hand makes it fast to finally create the cards itself.



These cards I’ve made for this swap are all in the same style, but they all went to different swap friends so I liked it that way. The coloring I did in my RV at the beach with a hot cocoa last year and they were all ready to play with.



I wanted to make shakers and this lace frame is just so lovely. In the back I used a heart stencil, for I love hearts and I can’t get enough of them.



I hope these cards made a smile on the faces, for that is always one of my intentions of sending cards.

Have a lovely day & thanks for your visit on my blog.

Love, Leintje*  

 💗

- - -


Tarjetas "Mantén la calma y la zanahoria"


Oohh, Yo Participé en un intercambio super divertido en Instagram. Con algunos amigas de instagram. Alguien tuvo la amabilidad de organizar esto. El empezó este ano. Y durante mis vacaciones de Navidad, pude prepararlo todo.


Siempre no tengo suficiente tiempo para trabajar en mis pasatiempos. De alguna manera, el tiempo pasa volando y nuevos sellos y troqueles y otras cosas de pasatiempos salen al mercado mientras todavía tengo que trabajar con las otras cosas (más antiguas). Lo sé, siempre quiero participar en todo y el tiempo es precioso, así que no puedo hacer todo lo que quiero. Y además de hacer manualidades, tengo muchas otras cosas divertidas que hacer. De todos modos, realmente necesito dedicar más tiempo a las cosas que me hacen feliz. Más tiempo de elaboración es realmente necesario, pero creo que muchos de nosotros conocemos este problema. Siempre es demasiado corto.


Este juego de jardín de verano de Colorado Craft Stamps es muy divertido. Ya había coloreado sellos durante un viaje de campamento. Me encantan los colores y crear un momento de paz, así que coloreo todos los días. Para ser honesta, eso es algo que aprendí de Kathy Rac en Instagram durante los desafíos de color en el pasado, me hace feliz colorear todos los días, incluso si es solo por 5 minutos. Kathy Rac me inspiró con eso y siempre dice, aunque solo sean 5 minutos. Es por eso que tengo un pequeño rincón en la sala de estar con algunas cosas de colores estándar. Están listos para usar, no tengo una gran migración de mi sala de pasatiempos a la sala de estar, puedo sentarme y tomar algo que esté listo y comenzar. De esta manera, siempre puedo sentarme abajo mientras mi esposo se sienta frente al televisor (en lugar de aislarme en mi sala de manualidades, que es ideal para hacer manualidades y para un comienzo perfecto de los domingos por la mañana, pero no tan acogedor para mi amor durante las noches). 

Pero esa es la razón por la que suelo tener muchos sellos ya coloreados en mi sala de manualidades. Solo necesito recolectarlos y juntarlos en un mapa o algo más. Por otro lado, eso hace que sea rápido hacer una tarjeta en ese momento.


Hice estas tarjetas para este intercambio y todas son del mismo estilo, pero todas fueron a diferentes compañeros de intercambio, así que eso me gusta. Hice el coloreado en la caravana en la playa con un chocolate caliente el año pasado y estaban listos para usar. 


Quería hacer tarjetas de camuflaje y este marco de encaje es tan dulce. En el fondo utilicé una plantilla de corazón, porque me encantan los corazones y no me canso de ellos.


Espero que estas tarjetas me saquen una sonrisa, esa es siempre una de mis intenciones a la hora de enviar tarjetas.

Estoy aprendiendo español, y todavía soy un principiante. Pero, afortunadamente, puedo buscar y traducir mucho en la computadora. Espero que mi español mejore cada vez más aquí

Que tengas un buen día y gracias por visitarme aquí en mi blog.  


Amar, Leintje*  

 💗

_  _ _ 

Comments

Popular posts from this blog

Mijn uitwerking / my card for the "4-Season challenge #68, Sketch"

The Altered Alice Challenge Hearts!

Mijn eigen Colorado Craft uitdaging nr. 8 / My own Colorado Craft Challenge no. 8 "Gardening clear stamp set - (for English scroll down)