zondag 26 januari 2014

Creative Scrappers sketch # 260 & # 259

Het is alweer eind januari 2014 en ik had nog niets gedaan aan Amy's scrapbook voor 2014. Natuurlijk moest ik nu echt snel starten en januari 2014 gaan scrappen, foto's genoeg. Ik neem altijd super veel foto's waardoor er heel veel keuze is en vrijwel alles vastgelegd is. Creative Scrappers heeft altijd hele mooie sketches waarmee ik goed uit de voeten kan. Deze twee sketches heb ik in dezelfde stijl gemaakt zodat er een dubbele pagina ontstaat, dat vind ik dat toch altijd weer het leukste!

It's already at the end of January 2014 and I still had done nothing to Amy's scrapbook for 2014. Of course I had to start really quick with scrapping January 2014, photos enough. I always take a lot of photos which makes sure there is enough to choice and almost everything is recorded. Creative Scrappers has always very beautiful sketches that suits me well. I've made these two sketches in the same style so that there is a two-page spread, which I find that always the most fun!



 
Deze foto's heb ik in Den Haag (NL) genomen, toen we naar een expositie van mijn super leive vriendinnetje Chelonay zijn geweest (zij maakt echt de meest schitterende schilderijen, echt de moeite waard om even te kijken: http://chelony.nl/index.php/nl/). Den Haag is zo ontzettend mooi en toen ik dit plekje zag moesten we echt even stoppen voor een paar mooie foto's van vader en dochter samen. Gelukkig vindt Amy poseren ontzettend leuk en vindt ze het totaal geen probleem om even op de foto te gaan. Daardoor is het voor mij weer super leuk om zoveel foto's van haar te maken en ontstaat er eens prachtige collectie foto's door de jaren heen waarop je haar echt ziet opgroeien, hier kan ik zo van genieten!
 
These photos are taken in the Hague (NL), when we went to an exhibit of my super sweet girlfriend Chelonay (she really makes the most wonderful paintings, really worth it to take a look at her website: http://chelony.nl/index.php/nl/). The Hague is so beautiful and when I saw this place we had to stop here for a few great pictures of father and daughter together. Fortunately Amy likes posing for pictures and she finds it no problem at all to take some pictures. This makes it so much fun for me to make pictures of her and to make a collection of photographs over the years in which you really see her grow up, I enjoy this so much!
 


http://creativescrappers.blogspot.nl/
 
&
 
Kom op en doe ook mee!
Come on and play along!
 

 
Een paar details.
 
Some little details.
 

 
 
Fijne en creatieve dag nog allemaal & bedankt voor het langskomen op mijn blog!
 
Have a great and creative day & thanks for stoppin by my blog!
 
 
With love,
Leintje*

5 opmerkingen:

  1. As a father of 2 girls, I can truly appreciate the beauty and the value of these layouts. Your daughter will treasure the heartwarming photographs you took, as well as the beautiful layouts you created for them. Blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are gorgeous! LOVING the colors and that grid design on the second one!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful layouts! Love the doily around that one photo!!

    Deanne :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh my that layout is amazing.. great designing..

    Thank you for your sweet comment you left on my blog about my house.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow, Leintje! Your layouts are so beautiful and absolutely awesome! I love your creativity! It's so wonderful when your models like getting their pictures taken, isn't it? My daughters are getting to the point where they hate when I get the camera out! Uh Oh!!!!! Anyway, I want you to know how much I enjoyed your visit to my blog, too! Thanks so much!

    BeantwoordenVerwijderen