zondag 15 september 2013

SU-per Challenges - uitdaging # 14: Washi Tape

Voor de SU-per Challenges opdracht moesten we iets met washi tape doen. Ik gebruik eigenlijk niet zoveel washi tape, maar had nog wel wat liggen in de kleur zwart. Ideaal voor het thema Halloween en een "bikers happy birthday kaart". Dus twee kaartjes gemaakt.
Deze keer heb ik op zwart papier met witte Stazon gestempeld en ik vind het effect super tof! Alsof het met krijt is geschreven!

De washi tape heb ik gebruikt om een achtergrond te creeeren en bij mijn Halloween kaart heb ik een prachtige Halloween papierserie gebruikt die de komende tijd nog veel terug gaat komen in al mijn creaties...

Doe ook mee! @ SU-per Challenges
Come and play along! SU-per Challenges

For the SU-per Challenges we had to work with washi tape. I actually use not so many washi tape, but had still some  in the color black. Ideal for a Halloween theme and a "bikers happy birthday card". So I've made two cards.
This time I worked on black paper with (cotton) white Stazon and I find the effect just SUPER! As if it was made with chalk!

I used the washi tape to create a background at my Halloween card. I also used a wonderful Halloween paper serie that is going to come back in the near future in some of my creations ...


O.a. gebruikte materialen:
Some of the products I've used:
Halloween Bash - Stampin'Up (130580 clear or 130577 wood)
Withes'Brew Designer series paper (Stampin'Up 132185)
Whith Ink Pad & Refill (Stampin'Up 106960)

5 opmerkingen:

  1. Loveeeeeeeee this!! The chalkboard tag is fabulous!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a cool and creative Halloween card, Leintje! I love how you used the Washi tape and your design is fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a cool and creative Halloween card, Leintje! I love how you used the Washi tape and your design is fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dit ziet er gaaf uit zeg!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel creatief gedaan. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen